Monday 8 May 2017

PENGHANTARAN HAYYANARZ BAHULU KEMBOJA KE SEGARI, PERAK

Alhamdulillah...
.
Minggu ni...minggu yg agak sibuk dgn beberapa tempahan antaranya tempahan Hayyanarz Bahulu Hantaran dan Hayyanarz Bahulu Kemboja yg akan dihantar ke Segari, Perak.
.
Persiapan tempahan Hayyanarz Bahulu Kemboja ni dibuat dulu disebabkan kuantiti yg banyak iaitu 1,500 biji yg akan dihantar ke Segari, Perak.


.
Dlm pada itu, diselitkan juga dgn persiapan Hayyanarz Bahulu Ikan Hantaran di mana terdapat 2 tempahan dari 2 pelanggan.


.
Persiapan pembuatan semua bahulu bermula seawal 9 pagi sehingga 9 malam bagi memastikan tempahan disiapkan ikut masa yg telah ditetapkan.


.
Seawal jam 2.30 pagi...tempahan Hayyanarz Bahulu Kemboja yg telah disiapkan...dimasukkan ke dalam pikap....dan terus bergerak ke Segari, Perak.
.

Dan sememangnya..setiap penghantaran...saya akan bergerak waktu malam dan awal pagi bagi memasti kualiti Hayyanarz Bahulu dlm keadaan baik.
.
Alhamdulillah...seawal jam 7.30 pagi keesokkannya saya selamat sampai ke lokasi pelanggan di Segari, Perak dan alhamdulillah...selamat diserahkan kpd pelanggan.


.
Terima kasih puan pelanggan atas sokongan kpd Hayyanarz Bakery.
.
.
P/S: Bagi ANDA yg berminat dengan Hayyanarz Bahulu..usah segan-silu utk tinggalkan pesanan di ruangan KOMEN utk saya hubungi.

#HayyanarzBakery
#HayyanarzBahulu
#BahuluCelopAyaqKopiKeliaBaqHang

No comments:

Post a Comment