Sunday 1 September 2019

[SERAH] BAHULU PAKEJ B, KG GAJAH, PERAK

Alhamdulillah. Siap serah tempahan kpd pelanggan.
.
.
Tempahan kali ni datangnya daripada pelanggan yg tinggal di Kampung Gajah, Perak. Beliau mengenali produk Hayyanarz Bakery dari pelanggan yg menempah bahulu terdahulu di Batu Gajah, Perak.
.
.
Beliau telah menempah bahulu kemboja Pakej B beberapa bulan yg lepas sebanyak 1000 pax.
.
.
Selepas kotak2 doorgift disediakan, tiba hari seperti yg telah dirancangkan, bahulu disiapkan, dimasukkan ke dalam kotak doorgift, dimuatkan ke atas pikap dan dihantar sehari sebelum majlis berlangsung.
.
.
Seawal jam 2 pagi, saya mulakan perjalanan dari Perlis ke Kampung Gajah, Perak...menempuh perjalanan sejarak kurang lebih 300 km.
.
.
Perjalanan dibuat waktu malam, agar saya dapat sampai ke lokasi pelanggan yg telah dikongsi sebelum ni seawal jam 8 ~ 10 pagi.
.
.
Alhamdulillah, tiada hujan ditempuhi sepanjang perjalanan, cuma terserempak dgn kemalangan yg membabitkan lori melintang lebuhraya di Kuala Kangsar, arah utara yg menyebabkan jem sepanjang hampir 2 km.
.
.
Alhamdulillah, kurang lebih jam 8.05 pagi, saya sampai ke lokasi pelanggan dan penyerahan doorgift bahulu kemboja selesai.
.
.
Terima kasih atas sokongan kpd Hayyanarz Bakery. Selamat menimang anak menantu.
.
.
Anda juga berminat dan berhajat kpd produk2 Hayyanarz Bakery utk dijadikan doorgift @ goodies di majlis anda?
.
.
Mahupun sebagai kudapan di masa senggang?
.
.
Jemput lawat https://facebook.com/hayyanarzbakery dan https://hayyanarzbakery.blogspot.com utk melihat-lihat produk yg ditawarkan serta harga-harga pakej.
.
.
Anda juga boleh hubungi saya di http://hayyanarzbakery.wasap.my utk maklumat lanjut.
.
.
InshaaAllah, anda bakal berpuas-hati dgn produk2 Hayyanarz Bakery.

#bahulupecah8 #Bahulu #bahulukemboja #lembutsedap #goodies #doorgift #doorgiftkahwin #perak #kampunggajah #malaysianfoods #sayangimalaysiaku #kuihtradisional   @ Taman Murni

No comments:

Post a Comment