Tuesday 3 November 2015

Yeee...Cuti Sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW, keluarga dan sahabat baginda.

Semoga Allah SWT melimpahkan rahmat ke atas ibubapa, guru-guru dan semua muslimin dan muslimat di mana saja berada di atas muka bumi Allah SWT ini.

Alhamdulillah ke atas semua nikmat yang Allah SWT kurniakan selama ini.

Tak lama lagi, cuti sekolah akan bermula. Maka, berbagai-bagai rancangan dibuat bagi memenuhi ruang masa yang ada. Ada yang melancong tak kira dalam atau luar negara. Juga ada yang menunai umrah dan ziarah. Ada juga yang pulang bercuti bersama keluarga di kampung.

Di musim cuti sekolah ni juga, ramai pakat ambil kesempatan untuk mengadakan majlis kenduri. Ada yang adakan majlis berkhatan, bertunang, kahwin, kesyukuran dan berbagai-bagai lagi.

Maka, terfikir akan juadah apa yang perlu disediakan. Apa doorgift yang perlu disediakan. Apa dessert yang nak ditambah selain menu utama.

Usah bimbang.....

Hayyanarz Bahulu sedia membantu..

Cubalah menu tradisi kita...bahulu...malaysian cake..

Hayyanarz Bahulu boleh digunakan untuk tambahan menu berbagai majlis. Boleh dijadikan doorgift, kudapan, dessert, hantaran dan berbagai lagi.

Hayyanarz Bahulu yang gebu, lembut dan sedap, diperbuat dari gabungan telur ayam gred A, tepung gandum terpilih dan gula secukup rasa. Dibakar pada suhu terkawal yang menghasilkan bahulu yang sedap, lembut lagi gebu.

Hayyanarz Bahulu terdiri dari beberapa bentuk iaitu cermai, kemboja, marble, ikan besar, ikan emas dan ikan sedang. Juga terdapat dalam pelbagai perisa antaranya pandan, strawberry dan cappucino disamping rasa asli. Juga terdapat bahulu berinti seperti strawberry, blueberry, coklat, chocolate chips dan pandan.

Selain bahulu, terdapat juga roti pelbagai inti, kek coklat moist dan samperit.

Untuk tempahan, boleh hubungi Puan Suraya di talian 017-4620775 atau 019-2463100.

Selain itu, boleh juga emel ke hayyanarzbakery@outlook.com

Boleh juga layari di
Instagram:@hayyanarz
Twitter: @hayyanarzbakery
Facebook page: Hayyanarz Bakery

Moga apa-apa acara dan majlis yang kita adakan, semuanya akan berjalan lancar...

No comments:

Post a Comment