Thursday 26 April 2018

TEMPAHAN DOORGIFT HAYYANARZ BAHULU DARI SIK, KEDAH

Tempahan kali ni datangnya dari pelanggan yang majlisnya bakal berlangsung di Sik, Kedah.
.
.
Beliau pernah menempah doorgift Hayyanarz bahulu cermai berperisa dahulu dan kali ni beliau telah menempah doorgift Hayyanarz bahulu kemboja, doorgift bahulu cermai/ikan emas dan bahulu cermai/ikan emas yang dijadikan kudapan tetamu di majlis kahwin adiknya nanti.
.
.
“Cik Mizal, saya nak 500 biji bahulu kemboja, 500 biji bahulu cermai dan ikan emas, dipek 2 biji/pek dan 50 bekas bahulu cermai/ikan emas, nak letak atas meja tetamu nanti”, antara tempahan dari pelanggan.
.
.
Yang dalam bekas tu, nak bekas kecil atau bekas besar? Bekas kecil 25 biji/container dan bekas besar 40 biji/container”, tanya saya untuk confirmation.
.
.
“Yang kecil 25 biji/container”, balas pelanggan yang bekerja di Kangar.
.
,
“Ok, saya akan siapkan", balas saya sambil tulis senarai tempahan dalam buku tempahan saya.
.
.
“Siap nanti, saya habaq”, sambung saya.
.
.
Setelah dikira, tempahan kali ni adalah 500 biji bahulu kemboja dan 2250 biji bahulu cermai dan ikan emas.
.
.
Hari berganti hari, panas berganti hujan dan panas kembali, tiba hari yang dinantikan.
.
.

Tempahan 500 biji bahulu cermai/ikan emas dibuat dahulu, siap seal dan dipekkan 2 biji/pek, kemudian baru dibuat bahulu kemboja.
.

.
Siap bahulu kemboja, dibuat pula 1750 biji bahulu cermai/ikan emas yang dipek dalam container 25 biji/container sejumlah 50 container.
.
.

Operasi bermula seawal jam 8 pagi membawa ke jam 9 malam.
.
.
Malam tu, usai solat maghrib, semua tempahan dinaikkan ke atas pikap dan terus dihantar ke lokasi pelanggan.
.

.
Terima kasih puan atas sokongan kepada Hayyanarz Bakery.
.
.
Anda juga berminat dan berhajat kepada doorgift Hayyanarz Bahulu?
.
.
Hubungi saya di link wasap di bawah:
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
.
Inshaa Allah, anda bakal berpuas-hatio dengan produk-produk Hayyanarz Bakery.

#HayyanarzBakery #Doorgift #Bahulu

No comments:

Post a Comment