Monday 9 July 2018

[HANTAR] TEMPAHAN DOORGIFT HAYYANARZ BAHULU KEMBOJA KE SG SIPUT, PERAK

Selepas penghantaran ke Kulim minggu sebelum ni, tugasan kali ni adalah penghantaran tempahan Hayyanarz doorgift bahulu kemboja ke Sg Siput, Perak pula.
.
.
Puan Pelanggan telah menempah doorgift bahulu kemboja pakej A sebanyak 600 biji.
.
.
Selain tu, beliau juga turut menempah 6 bekas Hayyanarz kuih bakar.
.
.
2 hari diperuntukkan menyiapkan tempahan.
.
.
Selepas semuanya siap, dimasukkan ke dalam kotak dan dinaikkan ke atas pikap, kurang lebih jam 12.45 tengah malam, saya bertolak ke Sg Siput, Perak…membelah kepekatan malam sejauh lebih kurang 300km.
.
.
Target untuk sampai ke lokasi pelanggan antara jam 8-10 pagi.
.
.
Perjalanan malam agak selesa, trafik agak lancar dan suasana malam dipenuhi dengan bendera-bendera parti yg bertanding di PRU14 nanti.
.
.
Kurang lebih jam 4.30 pagi, saya sampai R&R Bukit Gantang, rehat seketika sementara tunggu waktu solat subuh.
.
.
Usai solat subuh, saya bertolak ke Sg Siput.
.
.
Alhamdulillah, seawal jam 7.30 pagi saya sampai ke lokasi pelanggan yg telah kongsi lokasi sebelum ni.
.
.
Alhamdulillah, tempahan selesai berpindah tangan.
.
.
Terima kasih atas sokongan kpd Hayyanarz Bakery.
.
.
Anda berminat untuk merasai dan jadikan doorgift Hayyanarz bahulu sebagai doorgift di majlis anda?
.
.
Usah segan-silu untuk hubungi saya di link bawah:
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
.
Inshaa Allah, anda bakal berpuas-hati dengan produk-produk Hayyanarz Bakery.

#HayyanarzBakery #Doorgift #Bahulu

No comments:

Post a Comment