Thursday 1 March 2018

[POS] REPEAT ORDER, HAYYANARZ MARUKU KE PAKA, TERENGGANU

Sambil-sambil menunggu anak (ketika posting ditulis)  di kawasan parkir Masjid Alwi, di mmana anak saya belajar di SMK Agama Perempuan Al-Alawiyah, Kangar saya ambil peluang menulis artikel ini.
.
.
Seorang demi seorang keluar menuju ke kenderaan ibubapa masing-masing.
.
.
Jam pun dah menginjak ke pukul 3 petang.
.
.
Cuaca hari ni (ketika posting ni ditulis) agak panas dan berangin. Sementelah sekarang ni kat Perlis dalam musim angin timur atau dikenali penduduk tempatan sebagai Winter Wind Season.
.
.
Beberapa minggu lepass, saya telah terima mesej dari salah seorang pelanggan dari Paka, Terengganu.
.
.
Beliau pernah menempah Hayyanarz Maruku dan bahulu dahulu.
.
.
Kali ni, repeat order dari beliau yang inginkana 5 kg Hayyanarz maruku.
.
.
Untuk makluman, Hayyanarz maruku dipek dalam 220g/pek. Jadi untuk tempahan 5kg ni, saya bekalkan sebanyak 23 pek untuk pelanggan.
.
.
Tempahan sebanyak 23 bungkus hayyanjarz maruku ni dimasukkan ke dalam 4 kotak dan diserahkan kepada pihaka Poslaju untuk penghantaran.
.

.
2 hari kemudian, Alhamdulillah, pelanggan telah beritahu yang parcel telah diterima dengan selamatnya.


.
.
Terima kasih Puan Pelanggan atas sokongan kepada hayyanarz Bakery.
.
.
Untuk anda yang berminat dan berhajat kepada Hayyanarz Maruku, usah segan segan-silu untuk hubungi saya di link bawah.
.
.
http://hayyanarzbakery.wasap.my
http://hayyanarzbakery.wasap.my
http://hayyanarzbakery.wasap.my
.
.
Inshaa Allah, anda bakal berpuas-hati dengan produk-produk Hayyanarz Bakery.

#HayyanarzBakery #HayyanarzMaruku #Sedap #Rangup

No comments:

Post a Comment