Monday 19 February 2018

BUATKAN BAHULU NA...SATU SPECIAL UTK MB

Seusai solat zohor di Masjid Alwi, saya terus ke kereta utk ke gerai berdekatan. Ramai yg solat zohor di Masjid Alwi ni, salah sebuah masjid yg terletak di tengah2 Bandar Kangar dan menjadi tumpuan umum.
.
Enjin kereta dihidupkan, penghawa dingin dibuka, sementara nak tunggu suhu dlm kereta agak selesa, saya "on" handphone yg telah saya "off"kan sebelum solat tadi.
.
Terus ternampak "miss call" dari salah seorang staff MADA yg sememangnya saya kenali.
.
Saya terus dail nombor "miss call" tu, terus panggilan dijawab.
.
Alhamdulillah, panggilan rezeki rupanya yg mana pihak MADA ingin menempah sejumlah bahulu yg akan dijadikan doorgift kpd hadirin dlm majlis yg bakal berlangsung minggu depannya dan jg tempahan bahulu istimewa yg bakal diserahkan kpd YB MB Perlis yg bakal dtg utk perasmian majlis.
.
Sehari sebelum penghantaran, kotak2 bahulu disediakan dan bahulu diproses pembuatannya.
.


39 kotak yg mengisikan 10 biji utk tetamu jemputan dan sekotak yg mengandungi 15 biji yg disediakan utk YB MB Perlis disiapkan.



.
Keesokan harinya, tempahan dihantar ke pejabat MADA.
.
Terima kasih kpd pihak MADA atas sokongan kpd Hayyanarz Bakery.
.
Utk anda yg juga berhajat kpd doorgift dari Hayyanarz Bakery, usah segan silu utk hubungi saya di link WhatsApp di bawah 
.

InshaaAllah anda akan saya hubungi secepat mungkin.
.
#HayyanarzBakery
#HayyanarzBahulu
#BahuluCelopAyaqKopiKeliaBaqHang

No comments:

Post a Comment