Tuesday 17 November 2015

UPSR 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Selawat dan salam ke atas Baginda Nabi Muhammad SAW, keluarga dan sahabat Baginda.

Ya Allah, ampunilah segala dosa kami, ibubapa kami, guru-guru kami, keluarga kami dan seluruh muslimin dan muslimat di mana sahaja berada.

Murahkan rezeki kami, sihatkanlah tubuh badan kami, rahmatilah kami.

Alhamdulillah, syukur ke atas segala limpahan nikmat dan hidayah dari Allah.

Hari ini, akan keluarlah keputusan peperiksaan UPSR, iaitu keputusan peperiksaan besar yang pertama bagi pelajar sekolah. Keputusan yang menentukan sekolah menengah mana yang bakal disambung tahun depan.

Sebagai mana perasaan ibubapa dan para pelajar yang menanti keluarnya keputusan, begitulah perasaan kami sekeluarga tahun lepas semasa Kakak Dina mengambil UPSR 2014. Alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan atas segala usaha Kakak Dina.

Terlanjur di sini, saya sekeluarga mengucapkan tahniah kepada semua pelajar yang lulus cemerlang dalam UPSR 2015. Teruskan usaha kerana cabaran yang lagi besar menanti di depan.

Kepada pelajar yang mendapat keputusan yang kurang cemerlang pun, tahniah diucapkan. Ini bukan pengakhiran bagi segalanya, tapi permulaan kepada usaha menggapai kejayaan yang besar di masa depan.

Tahniah lagi sekali diucapkan.

Terlanjur di sini, kami menyediakan promosi kuih tradisional Hayyanarz Bahulu yang sesuai untuk majlis-majlis kenduri kesyukuran sempena meraikan kejayaan UPSR 2015.

Hayyanarz Bahulu yang terdiri dari pelbagai rasa dan bentuk boleh ditempah dengan menghubungi Puan Suraya di talian 017-462 0775 dan 019-246 3100.

Dijemput lawati kami di www.facebook.com/hayyanarzbakery.


No comments:

Post a Comment